Welcome to My lovely Blog

Random

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
http://adf.ly/EWRNQ

Hadiths/aLQur'an

Hadiths/aLQur'an
Dhul Hijja

Wahabi ancam musnahkan makam Zainab Al-Kubra.


Di tengah konflik di Syria;
 Wahabi ancam musnahkan makam Zainab Al-Kubra.

Sumber berita dari Iraq menyebut bahawa golongan ekstrimis Salafi/Wahabi mengancam untuk mengebom makam Zainab al-Kubra di Damsyiq secepat mungkin.


Wahabi ancam musnahkan makam Zainab Al-Kubra.
Agensi Berita Ahlul Bait (ABNA.co) - Ketika hari-hari fitnah daripada ejen Salafi Arab saudi dan Zionis di Syria semakin memuncak, golongan ini telah mengeluarkan ancaman untuk memusnahkan makam Zainab al-Kubra demi untuk mencapai cita-cita mereka.
Pasukan kesalamatan Syria dilaporkan mengawal ketat kawasan permakaman Zainab. Kerajaan Syria sebelum ini mengesahkan penglibatan kerabat diraja Saudi Bandar Bin Sultan dalam mengepalai rusuhan dan kumpulan pengganas untuk mengganggu kestabilan politik negara tersebut.
Setelah kemenangan revolusi Mesir, ekstrimis Wahabi dan Salafi negara ini telah berusaha menghancurkan dan membakar permakaman tokoh-tokoh Islam sehingga membangkitkan kemarahan orang awam dan ulama Mesir.

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Wahabi ancam musnahkan makam Zainab Al-Kubra. ini dipublish oleh Unknown pada hari 02 Julai 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Wahabi ancam musnahkan makam Zainab Al-Kubra.
 

0 comments:

Catat Ulasan