Welcome to My lovely Blog

Random

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
http://adf.ly/EWRNQ

Hadiths/aLQur'an

Hadiths/aLQur'an
Dhul Hijja

Meja bulat penyelidikan ilmiyah dan pemikiran Islam bersama pensyarah Universiti Malaya



 Meja bulat penyelidikan ilmiyah dan pemikiran Islam bersama pensyarah Universiti Malaya


Meja bulat penyelidikan ilmiyah dan pemikiran Islam bersama pensyarah Universiti MalayaAgensi Berita Ahlul bait (ABNA.co) - Seramai 8 orang pensyarah Universiti Malaya telah menjadi tetamu Jami'ah Al-Mustafa Al-'Alamiyah. Kelmarin para pensyarah ini menyertai forum ilmu bersama ahli jawatankuasa ilmu Penyelidikan Budaya dan Pemikiran Islam yang membincangkan persoalan politik, sejarah, Fiqah, undang-undang dan beberapa tajuk yang lain  di Qom dengan perbincangan dan pertukaran pendapat pada jam 11.00 pagi hingga 13.00 tengah hari kelmarin.

Dalam forum ilmu ini, Hujjatul Islam Wal Muslimin Dr. Mohajer Niya, Dr. Hidayat Niya, Yusuf Gharwi dan Dr. Hekmat Niya memberikan ucapan mereka.

Sebelum ini, 8 orang pensyarah dari UITM dan beberapa tokoh ilmuan Iran telah menjayakan tiga hari kursus antarabangsa "Sistem Ekonomi Islam dan Pencegahan Jenayah Ekonomi" anjuran komuniti Fiqah dan Undang-Undang, Pejabat Perhubungan Antarabangsa dengan kerjasama Yayasan Pengajian Pendek Jamiatul Al-Mustafa.

Matlamat kursus ini ialah mendedahkan pengalaman cendiakawan Islam dalam bidang ekonomi dan mengeratkan hubungan bilateral serta membasmi jenayah ekonomi antara dua negara Islam ini.

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Meja bulat penyelidikan ilmiyah dan pemikiran Islam bersama pensyarah Universiti Malaya ini dipublish oleh Unknown pada hari 02 Julai 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Meja bulat penyelidikan ilmiyah dan pemikiran Islam bersama pensyarah Universiti Malaya
 

0 comments:

Catat Ulasan